bisenakillisinzaten Bugün gündüz kıyma cikarmistim tam çözülmeden buzdolabına koydum ama yemeği dışarda yedik biraz çözülmüş hala buzdolabında bu kıymayı yarım pişirsem olur mu
Ozooo bisenakillisinzaten karnıyarık yapabilirsin yarına bozulacağını düşünmüyorum ama işin yoksa karnıyarık içi yap dolaba koy
Busel bisenakillisinzaten ette bu sıkıntı minimum seviye de yani yarın kesin kullanın tavuk olsa atın derdim