Kızlar oğlum 24 aylık dün sabah itibariyle memeden kestim, azaltarak maalesef bırakacak bir bebek değil o yüzden sabır taşı ve kırmızı oje sürdüm. Gördüğü anda emmiyor ama ara ara krize giriyor. Buraya kadar idare ediyorum ama sorun şu ki göğüslerim aşırı şişti ve ağrı yapmaya başladı😔 ne yapmam gerekiyor lütfen bana bu süreci yaşamış anneler akıl fikir versin…