Zaten bunu araştırmışsınızdır yeterince benim söyleyebileceğim tek şey biraz sabretmeniz. Kızım 9 aylık hala tazyikli gelir sütüm ama kızım artık alıştı çok rahat içiyor. İlk aylarda benim kızım da sinirlenirdi tazyikli gelince bir de gaz yapardı. Memede mücadele ederdik sürekli. Dik emzirme, önden sağım hepsini denedim ama pek değişen bir şey olmadı. Siz yine de önden sağım yapmaya çalışın emzirmeden önce. Bebeğiniz büyüdükçe böyle bir sorun kalmayacak biraz zaman.