mavi676_ istek ve cesaret işi bence ☺️ 16 yıl manuel kullandım 2 yıldır otomatik vites kullanıyorum, kesinlikle otomatik vites çok kolay. Hemen çarşıya kalabalık yerlere gitmeyin mesela biraz daha tenha sokak aralarında falan sürün pratiklik kazanın zamanla kalabalık ortamlara yavaş yavaş girerek ilerleyebilirsiniz bence☺️