Tugcebb papatya_18 evet aldık. 4. Ayından beri kullanıyorum. Şuan 5 buçuk aylığız. Kademeli şekilde yattığı için oturmasına gerek kalmadan kullanmaya başladık. Biz henüz tadıma dahil geçmediğimiz için deneyimim sadece bu yönde oldu 😊 ama bence sorun yaşamayız. Özellikleri güzel
papatya_18 Tugcebb teşekkür ediyorum 🙏 bende sipariş verdim 6 aylık oluyoruz artık araştırmalarıma göre uzun ömürlü ve sağlam duruyor🥰
Tugcebb papatya_18 evet benimde bir yakınım kullanıyordu onun tavsiyesiyle aldık bizde. O bayağıdır kullanıyor memnundu 🌸 hayırlı olsun