Balyanak3 yani 10 kadının 9unda neredeyse kist var bu dünyada, sadece haberi olmayan çok oluyor. Ben de daha önce kist ameliyatı olup tekrar kist sahibi olmuş biri olarak herhangi bir tedavi olmadan çocuk sahibi oldum. Bence başka bir kadın doğum doktoruna daha görünün. Sadece kistten kaynaklı değildir belki? Çocuk yapmayı bazen zorlaştırabiliyor kistler ama bir daha olmayacak demek için bir nedeni vardır doktorun illaki 🤔 açıklama olarak ne söyledi