Kızlar selam kaç haftadır hatta aydır eşimle düşündüğümüz bir şey var. Benim oğlum doğduğundan beri gazlı ve bütün emdiğini kusan bir bebek. 3 ay 6 ay 8 ay derken azaldı ama kusma devam ediyor ve gaz hala aynı durumda. Ek gıda sürecimiz güzel ilerledi iştahı yerinde bir bebek. Her şeyden yemek istiyor doyuyor da. Emmediği sürece yediğini asla kusmuyor sadece emdiğini kusuyor hep. Gündüz emmesini 1’e düşürdüm fakat gece emmesi tam bir olaya dönüyor. Gazı sebebiyle sürekli uyanıyor ve gazını yapabilmek için emmek istiyor, emziriyorum yine gazlanıyor ve bu döngü sabaha kadar devam ediyor. Üstüne gece uykusu açılırsa da kusması cabası yani uykusuzluk doğduğundan beri büyük sorun hepimiz için. Memeyi komple bıraktırmak istiyoruz eşimle. Sizce çok mu erken yoksa yerinde bir adım mı olur? Deneyimi olan varsa yazarsa çok sevinirim. Çok uzun oldu kusura bakmayın🙏🏼