Merhaba hanımlar 18 aylık bir oğlum var ve bende yeni doğum yaptım oğlum aşırı hareketli yerinde duramıyor sürekli dağıtma vurma ısırma huyuda mevcut acaba böyle bebeği olupta sakinleştiren var mı sakinleştirmeyi nasıl yapıyorsunuz ? Nefes alamıyorum artık çok bunaldım