Bebisim1234 eymenesra 3-4 gün bardak biraz küçük kalıyor bazen bu kagıt kaseler var onun altını kes koy o daha rahat oluyor
Emir-sMother Karton bardağın altını kesip öyle koydum 3-4 gün sadece , bir bedende büyük bez kullanıyordum sorun olmadı
bebeyimveben Sünnet bölgesine bardak koymanıza gerek yok, cerrahide çalışıyorum sünnet yapan doktor buma gerek olmadığını söylerdi hastalara, bende kendi bebeğimde koymadım çok şükür bir sorun yaşamadım eymenesra
gktugum eymenesra 1 hafta koymamızı söyledi doktor ama bardak koyduğumuz o kısmı mantar başlangıcı yaptı bide onun için tedavi gördük 🥹
gktugum eymenesra yani bence iyi bişi değil bardak birdaha başka bebeğimde sünnet yaptımam gerekirse bardaksız ve dikişli yaptırırım aparatla hem kanadı hem çıkarırken çok ağladı :(
minikana eymenesra 1 hafta 10 gün köpük olan bardaktan koyduk. Gün içerinde sık sık pipiye su tuttuk sonra kantaron yağı dökdük.( yıkama olayı ilk 3 gün hariç) bardak beni rahatlattı açıkcası bi beden büyük bez takmıştım. Dönebiliyordu çünkü bardaksız canı acırdı bence. Bu arada bebeğiniz kilolu bir bebekse sünnet iyice iyileştikten sonra pipisi yapışmasın diye her bez değişiminde deriyi yanlardan pipisine bastırıp geriye doğru itip pipi başını iyice çıkarmak gerekiyor.
aslanannesiiii06 eymenesra ben asla ve asla bardak koymadım doktorumuz da izin vermedi. Beze bolca sarı kantaron yağı döktüm aynı şekilde pipiye de hiç bir şekilde yapışmadı. Kaka yapana kadar yaklaşık 6 saat bezini değiştirmediğim oldu yine de yapışmadı. Kantaron yağı da en azından hem çabuk iyileştirdi hemde iz kalmamasını önledi