Kızlar merhaba 17+4 günlük hamileyim tansiyonum 16 ve 15 i gördü afedersiniz ama istifra ettikten sonra rahatladım biraz daha ama belden belden sancı girmeye başladı aranızda bilgisi olan var mı eşim dükkanı kapattiktan sonra gidelim hastaneye diyoruz ama bilgisi olan varsa sormak istedim