Timurmom Merhaba hanımlar bebeğim 8 aylık saçı baya geç uzadı. Bizde suan bir numara yaptık kısattık. Lakin bazı yerlerinde hiç saç yok. Normal mi acaba. Bu durumda olan var mı
inci_6007 Ya benim kızım sandım aynı kafasına bak resim atabilsem ön taç toka takmış hizasında yok mesela saç yanlarda yok diyorum boşa mı kazıttım acaba çok incecikti ve hiç saç yoktu