Bebeğim 14 aylık bir ayakkabı aldım en küçük 19 olduğu onu aldım ama büyük geliyor önden elleyince parmaklarına dokunamıyorum (17-18 ayakları yüksek ihtimalle )altı sert 18 ayakkabı internette bulamadım daha yürümüyor ince tabanlı alsam dışarıda alıştırma yaptıramam havalar soğuk ne yapacağımı bilemedim