aaafnk 2 aylık oğlum var hipp kullandım gaz yaptı hiç tokluk hissi vermedi sma kullandım ishal yaptı bende aptamil 1 aldım
aysecos aaafnk doğduğundan beri aptanil kullanıyoruz bir ara hipo kullandık kilo alımı olmadı aptamilden memnunum gayet bence her mama azda olsa gaz yapıyor ayrıca bebeğin mamaya alışması süreci var ilk zamanlar çok gaz oluyordu sonradan alıştı sorun yaşamadık
Miracinannesi_ Bizde hippte gaz sorunları yaşadık ve dediğin gibi doyurmuyordu. Bebelacta kilo alımı yavaşladı vs derken sonra aptamile geçince rahat ettik
Ajololo23 Hipp kullandık bizde gaz çıkışı iyiydi ama doyuyor mu emin olamadım 2. Ayında golden goat kullandım yeni başladık gaz çıkışı iyi kilo durumuna bakacam bu defa olmazsa aptamile geçeceğim bende
MKmoms24 Aptamil kullanıyorum ben çok memnunum arada ishal yapıyor ama en azından gaz sorunu yaşamadık ve kilo alımı iyi gidiyor