Herkese iyi akşamlar tatlı anneler umarım siz ve bebekleriniz iyisinizdir..
Size danışmak istediğim sorularım var.
1.) 2 ay 8 günlük kızım avent biberon kullanıyoruz kac numara başlık kullanmalıyım su anda 0+ kullanıyoruz.
2.) Biberonlari emzikler gibi 3 ayda bir değiştirmeli miyiz hijyen açısından?
3.) Ne gibi aktiviteler yaptırabilirim? Tummy time hariç onu hep yapıyoruz 10. Günden beri.
Oyun halısı için erken mi?