Kızlar 18 günlüğüz. Bazen 60 cc veriyorum yetmiyor çok aranıyor ağlıyor sakinleştiremiyorum asla bi 30cc daha yapıyorum dalarsa uykuya dalıp 2 saat uyuyo. Bazen 90cc veriyorum 60cc yetmiyor diye yine 30 cc daha istiyor 120 çıkabiliyor karnı taş gaz skştırıyor ama deli gibide aranıyor asla sakinleşmiyorda. 120 çok fazla değil mi bu durum cok pisikolojimi bozuyır. Aralarda benide emiyor mama vermiyim diye emziriyorum. Sütüm azda olsa. Ama sabrının sonuna geldiğinde asla tutmuyorda. Nasıl yapacagım bilmiyorum. Kullandıgım mama sma optipro