birbalannesi099 aslinda şoyle, uyutma mi dir bu bilemem ama seanslar bitene kadar yani kil hic gelmeyene kadar yapilirsa 3 ayda bir tekrar tek seans yapilirsa cok uzun sure gelmez. Cubku hormonlarimiz 3 ayda bir yenileniuo haliyle yenilenen hormonlar her ay var olan reglimizden dolayi vs kil tekrar gelme ihtimali oluyo. O yuzden o gelmeden 3 ayda bir tek seans yapilirsa uzun sure gelmez. Kimse tamamen %100 biticek asla gelmkcek diye bi idda da bulunamaz çünkü hormonlarimiz yenileniuo her 3 ayda bir. Ben gorumceme de dedim oyle yapicak. Bende bu sekilde 3 ay da bir tek seanslil verceksek kullanirim dedim. Bu arada belli bi yastan sonra menapoz durumlari zamanlarda hormonlarimiz cokuste olcagi icin o donemden sorna bi daha gelmeyebilir. Cunku zaten hic bisey yapilmasa bile menapozdan sonra kil gelmesi hem yavasliyo hemde azaliyo. Hormonlar yine 3 ayda bir yenilense bile genc bi kadin ile menopoz donemine gire kadinin ayni hormon seviyesi ayni olmaz (tabi bu olayi ben boyle biliyorum belki yanlis da biliyorumdur bilemem☺️