ozlemaryad Kızlar ben alınmaz diye biliyorum ama internette kabin bagajına konulabilir diyor fikri olan var mı
ArvenMom ozlemaryad ben trden yurt dışına kullandığım parfümlerin hepsini getirdim sorun yaşamadım alt bagaj da
tgccgrr ozlemaryad 100 ml sınır daha fazlası alınmaz diyorlar da benim götürmüşlüğüm var çok da bakmıyorlar sanki eskisi gibi. Tabi ben pegasusla gittim hep
cicek110 ozlemaryad aşağı verecekseniz valizinizi istediğiniz gibi alabilirsiniz. Yanınıza alacağınız çantada max 100ml olmalı