Emzirdikten sonra süt sağımı yapıyorum çünkü beybim biberona alıştı akış yavaşlayınca emmeye devam etmiyor. Ben de 10 dakika emzirip gerisini sağıyorum.
Lansinoh çiftli elektrikli olanıyla yapıyorum sağım. Ve 15-20 dakika sağsam bile bitirince elimle sıkıp mememi bakıyorum hala süt var. Ama makinede devam edince artık süt akması durmuş oluyor. Bu neden oluyor? 15 dakika kadar süt akıyor sonra akmıyor mememden ama daha boşalmamış oluyor meme.
Ay niye böyle oluyor ya. Zaten bu kablolu olayına çok gıcık oldum artık eller serbest bir makine aldım onu bekliyorum.