Arkadaşlar bebeğim 3 yaşında eltımle altlı üstlü oturuyorz onu daha cok seviyor anne gelmesin gitsin diyor az önce ağladı yengesi yıkasn diye izin vermedi bana ben yıkayım giydireym onlara gitmek için sürekli ağlıyor canım cok sıkılıyor artık bu duruma ne yapacağım bilmiyorum sizdede böyle mi cocuklar