meri-ebrar 16 aylık kızım sürekli kabız oluyor su da iciyor anne sütü de alıyor çok katı şeyler vermiyorum ama neden böyle oluyo anlamıyorum yardımcı olabilecek anneler var mı ?
Miracinannesi_ meri-ebrar rutinde haftada 1-2 kere probiyotik ya da kefir verin. Acil durumlarda duphaston şurup verebilirsiniz. Elma suyu da iyi gelir