leman1 Merhabalar çocuğum nerdeyse üç buçuk aylık adet olmadım ama belimde iki gündür bı ağrı var .acaba adetin belirtisi mi bu bu şekilde ağrı hissedip sonrasında adet olan var mı çocuktan sonraki ilk adetinde paylasirsaniz sevinirkm
Elifeslemada leman1 benim kızım 7 aylık hala olmadım her ay aynı şeyleri yaşıyorum belim ağırıyo kasıklarımda sancı oluyo tamam diyorum bu ay olcam olmuyor doktora gideceğim pazartesi günü belki normaldir bilmiyorum ama tedirgin oldum bende inşallah bişe çıkmaz stres kaynaklı da olabilir benimki
leman1 Elifeslemada merhaba inşaallah normaldir bana da yazar mısınız belinizdeki ağrı aniden gelen böyle çatlayacak gibi bı ağrı mı anlık gelip gidiyor bazen de bir iki dk sürüyor.
Elifeslemada leman1 kan verdim doktor normal dedi emzirdiğim için uzun bi süre daha olamayacakmışım 😵💫