Busrgok daha 11 günlük minik ya normal tabi uyuması benim paşam da öyleydi zor uyandırıyordum emzirmek için sarılık olur diye çok korkmuştum olmadı şükür, bi ay sonra uyusun diye dua edeceksiniz :) ama daha çok küçük mutlaka uyandırıp emzirin 2 saat de bir falan ilk sütler çok önemli