Selam anneler bebeğim 40 günlük sütüm çok olmadığı için aptamil kullandık ilk aşırı gaz yaptı hayatımız zindan oldu resmen değiştirip hipp aldık gaz sorunu bitti fakat bebeğim sürekli aç yani sanki mama hiç içmiyormuş gibi 40 günlük benek 90 120 ml mama içiyor yaklaşık kullanıp aynı sorunu yaşayan oldu mu yada tavsiye ettiğiniz mama var mı daha çok küçük anne sütü de veriyorum ama yok bu mama sanki doyurmuyor sürekli aç ne yapacağım bilmiyorum 🤦🏻♀️🥹