Anayimben_ Bebeğim 5. Aya girmek üzere ama hala fasülye bamya işte gaz yapan meyveler felan yemiyorum ne zaman yemeye başlayacağım yesem gaz olur mu hala gaz sancısı oluyor gibi ara da
yasminspars Anayimben_ ben yedim vallahi 4 aylıkken gazı geçti kuru fasulye falan yedim bamyada yedim açıkcası hiç dikkat etmedim
Anayimben_ haticerva06 ya ilk aylarda çok baskı yaptılar bana yediklerine dikkat et felan diye yazın ortasında soğuk hiçbirşey yemedim içmedim korkudan
Anayimben_ mamabear_ dün mandalina yedim onun gecesi uyumadı karnından sesler geldi sürekli ister istemez yediklerime yoruyorum
Sermec27 Anayimben_ ben bir doktordan dinlemiştim sizin yedikleriniz ile bebeğinin gazının hiç ilgisi yok demişti onun bağırsağı ayrı sizinki ayrı demişti ben iki oğlumda da en başından beri herşeyi yedim