urazikom bebişin gelişim durumu ile alakalı yorumu yalnızca doktorunuzdan dinleyin, çocuk bu alır almaz sağlığı yerinde bir hastalığı yoksa neden üzülüyorsunuz, ben 75 kiloyum aynı yaşta arkadaşım 49 kilo. Bu karşılaştırmaya göre arkadaşım ölsün 😀 hiç sıkmayın tatlı canınızı. Bu arada aptamil kullanıyorum memnunum meme mama gidiyor 3 ay 8 günlük bebiş kilo alıyor mamadandır sütüm az çünkü.