2 buçuk yaş bana yaka silktildi. Yolda hadi gel diyorum kaldırımda oturuyor beni duymuyor bile. Sonunda kapşonyndqn tutup zorla yürüttüm. Evde de aynı hiç laf dinlemiyor. Yani bebek evet laf dinlemesi beklenmez ama her şeyi de biliyor aklı eriyor. Dışarı çıkmak istemiyorum artık. 3 gün iyi 4 gün kötü ne olacak böyle 😔