Bmolo öf lisedeyken çektirmiştim.. Doktordan doktora değişir bu durum ilk gittiğim doktor çok kötüydü uyuşmadı dememe rağmen beni bağırta bağırta çekti dişimi ve ben sedyede bayıldım kaldım. Diğerini de çektirmek zorundaydım onda Allah’tan başka doktor vardı tek iğneyle kulağımı dahi uyuşturdu hiç hissetmedim 10 dk’da bitti zorlamadı da. Doktor’la alakalı tamamen. Benim de gömülüydü ameliyat olması daha mantıklı olurdu aslında ama benim, doktorlarım direk çekmeyi uygun gördü 🤣