Hanımlar .Karabağlar yesilyurda taşınacağız .bir ev bulduk .refet bele mah. Yazıyor açıklamada .konum olarak eski İzmir cad. Bozyaka şehit Fethi bey Lisesi’nin oralarda .
Bu çevrede oturan var mı .sakin nezih bı mahalle ariyoruz.yarin bakmaya gideceğiz evi .onerebileceginiz başka mahalleler var mı yardımcı olur musunuz