ysmnabd Kızlar demir ilacına ne zaman başladınız ? 5 ay 8 günlük sağlık ocağı vermedi demir ilacı birşey de demedi arkadaşım hata var bunda diyor
ilenalemin ysmnabd ben de 5 aya doğru başladım.sağlık ocağındski hemşire unutmuştu.benşm aklıma geldi.bebeklerde demir deposu var zaten ama 4 aya kadar onları idare edebilirmiş.yaklaşık tabi.o yüzden hemen demiri düşmez koaly koaly.bir ay geç kalmışsınız bişey olmaz.ben de ocean microfer kullanıyorum.1 ml
mineksu 4-5.ayda başlanıyor demire.Zaten sağlık ocağının verdiğini çoğu doktorlar önermiyor.Sanırım aşırı kabızlık yapıyormuş.Ben ocean microfer kullanıyorum.Bence beklemeden eczaneden araştırıp başla ilaca.Sonra depoları doldurmak daha zor oluyor.
ysmnabd mineksu çok teşekkür ederim resim ekler misiniz hangisini günde kaç defa kaç ölçü kullnsıyorusnuz
ysmnabd Vet-mom çok canım sıkıldı bebeğim aşırı iştahsız internette demir eksikliği iştahsızlık yapıyor siz hangisini kullanıyorsunuz lütfen resim ekler misiniz ?
Vet-mom ysmnabd ocean microfer kullanıyoruz, sağlık ocağının verdiği de vegaferon ama kullanmadık hiç
buseee06 ysmnabd ocean mıcrofer dışı kırmızı olan özele gırıyor devlet karşılamıyor 380 e aldm ben 4.ayda sağlık Ocağı verdi ama araştırdm dişlerde iz bırakıyormuş
ysmnabd ilenalemin sizce bebeğimdeki iştahszlık kansızlıktan mı kaynaklanıyor. Hemen başlıycam bende resmini ekler misiniz sağlık ocagı nasıl bilgi vermez bilmiyorum ya
feyzayilmaz ysmnabd biz 4. Ayda başladık ama hiç sağlık ocağınin verdiklerini vermedim ocean önerdi doktor onu veriyorum şimdilik bir sıkıntı yok ama artık başlamalısın ek gıdaya geçeceksin istahini açar
maygirl ysmnabd denir ilacina 4 aylik.oldgunda baslaniyor.saglik ocagininkini zaten kullanmayin özel alip kullanin.arkadsiniz dgru soyluyor.
maygirl maygirl 1.5 ayda bi sorun olacagni dusnmuyorum bebeginizn yapisi bu sekildedir ilk degerlerine 1 yaşa yakin bakiliyor zaten ozaman demisr d vit b12 vs vs bisuru vitamn degerlerine bakilacak zaten.siz ozel damlalardan baslayin hemen