gserap 2 buçuk aylık bebeğimin kakasında kan izleri var.Daha önce bu durumu yaşayan oldu mu aranızda?
alptugun_annesii gserap evet süt ve süt ürünlerine alerjisi çıkmıştı. Emzirirken onları tüketmiyordum ben 6 aylıkken geçti Şükür
damlabyr Benimde bebeğimde vardı alerji aynı 3 aylıkken kan gördüm diyetle geçti 6 aylıkta bitti alerjimiz
gserap cLearQueen merhaba ara ara yine gördüğüm oldu ama çok şükür ciddi bir alerji durumu söz konusu değil. Yani kilosu falan ayına göre uyumlu
cLearQueen gserap bizim de kilo sorunuzmuz yok ama kan var. Doktorunuz bisey dedi mi ben gordukce cok korkuyorum
gserap cLearQueen ben sürekli görmediğim ve farklı semptomlar da görmediğim için doktora danışmadım.Bir süre takip ettim sonra çok ara ara olunca endişelenmedim açıkçası. Bi süre takşp edip doktora ona göre danışabilirsiniz
sule_barlas cLearQueen antibiyotik kullandık 4 aylık bebek ishal oldu sonra kana döndü enfeksiyon varmış
alptugun_annesii kbrbyr ilk kanı gördük doktora gittik o günden sonra süt ürünlerini kestim birdaha olmadı, zaten az bi süre emdi beni ek gıdaya korkarak başlamıştım süt veya yoğurt yerse yine kan gelir korkusu ile ama çok şükür bişey olmadı