Ana kucağı ile oda oda dolaştırıyodum peşimde 🥲 durmazsa kanguruya koyuyordum hiç olmadı uyuduğunda yapıyodum. Çok zor Allah kolaylık versin ama etraf dağınık olunca daha depresif oluyor insan. Akşam günün yorgunluğu çöküyor hepsi aynı anda toplanmıyor. Uyku sonrası, beslenme sonrası biraz daha bebeğinizin iyi halini gözlemleyip beraberce yaparsanız bi tık kolaylaşır işiniz 🙏🏻