7 aylık hamileyim merdivende son basamaklarda popomun üstüne düştüm kuyruk sokumum ağrıyor üzerimden 7-8 saat geçti hala ağrıyor. Kadın doğuma gittim bebekte bir sıkıntı yok. Kalçam için gitmedim zaten ilaçta vermeyecek mr röntgende yasak diye düşündüm ama çok ağrım var oturup kalkamıyorum üstüne yatamıyorum napmalıyım ? Yaşayan var mı