annevebebegiii__ diz dirsek ve ayak bileklerimde var. Kaşıntı pul pul dökülme oluyor. Dönem dönem sönüyor yani kaşıntı olmuyor ama yerleri belli. Bazen de sürekli kaşıntı ve döküntü oluyor beyaz beyaz. Kremleri var ama hiçbir zaman tamamen geçmiyor sedef kesin çözümü yok maalesef. Yediklerim ictiklerime ve strese bağlı olarak artma veya azalma oluyor.
Yani sadece tahriş de olabilir. Cildiye yada aile hekimine gosterebilirsin