Bademgozlumm Kullanan var mı acaba ? Evimiz klimalı çocuklar da alerjik. Evin ortamı çok kuru. Kullanan varsa veya başka önerebileceginiz hava nemlendirici cihaz var mıdır?
defnemomm_ Benim nexus, geçen kış aldık her gece açıyorum odamda bebeğin için gerçekten kupkuru oluyor bogazim kışın peteği açınca güzel iş görür 😊
gzmdasss defnemomm_ bizde 1 senedir kullanıyoruz pek düzenli kullanmadık yani eskiyecek kadar toplamda Max 20-30 kez kullanılmıştır. Ama şuan sarjdayken çalışıyor sadece diğer türlü çalışmıyor öyle bir problem yaşadınız mı