Esoz1110 Yoo yani birliğim zaten ve tesettürlüyüm sabah kaynanamgile geçerken karşı dairem üstümü giyerim kazak etek yazmamda geriden bağlarım işten gelmelerine yakın yazmamı önden bağlıyorum kayınbabam ve kaynım var 8 de eve geçincede eteğimi çıkarıyorum altta taytım üstüme de swet giyiyorum😂😂ama görümcem giyiniyor yani o da birlik sabahki temizlik üstü ayrıdır temizliğini yemeğini yapar saat 4 te olsa o üstünü giyer