Kızlar boğazım biraz ağrıyor yanıyor gibi dünden beri ama öyle bademcığmde ağrı yok yutkununca bıraz öksürünce kulağımın altında sertlik var orası ağrıyor nefes darlığı oluyor var mı yaşayan ? Bu şekilde artı sap tarafımın şakağı da seğirıp duruyor bu durum çoktandır var mr da bir şey çıkmıyor bıktım ya baya rahatsız ediyor beni