kelebekkkkkkk Kızlar saç çok dökülüyor diye kan testi yaptım kreatinşb düşük çıkmış herhalde e nabızdan baktım 0,5-0,9 yazıyor ne demek bu tam olarak ne yapmak lazım neye dikkat etmek bilen biri beni bilgilendirirse sevinirim değer çok mı düşük tehlikeli bişe mi