Kusura bakmayın şifremi unutmuştum baya oldu giremiyordum yeni gördüm mesajı endişelenmeyin doğru tedaviyle düzelir inşallah ben kızıma medikalciden özel yapım kalıp yaptırdım bacak ve kalça ve bel ölçüleri verdim kalıp tuvalete oturur pozisyondaydı süreç zordu bizim için çünkü havalar çok sıcak ve kalıp pilastikti çok şükür usg de olumsuz bişi çıkmadı röntgende de olumsuz bişi çıkmadı 10 Aylık olduk yürümesini beklicez dedi doktor inşallah düzelmiştir sizinki de Allah şifa versn