2.5 yaşında oğlum var ve konuşması henüz ney değil kakası geldiğinde kaçar saklanır ve bezli durmayı asla istemez çişin kakan geldimi dediğimde suratıma bakar sadece banyo aşığı bi çocuk sizce tuvalet eğitimi için hazırmıyız bir ay önce denedim başarısız oldum tecrübeli annelerden yardım bekliyorum ..