Kızım 2 ay 16 günlük bu zamana kadar hep kucağımda uyumak istiyordu beşiğe koyduğum an uyanıyordu. Ama artık bende yoruldum. Son bir haftadır şükür beşiğine alıştırdım. Hafif mayışınca beşiğine koyuyorum poposuna pışpış yapıyorum uyuyor ama 5-10 dk sonra uyanıyor tekrar pışpış yapıyorum bazen uyumuyor bazen uyuyor ama yine 5-10 dakika sonra kalkıyor bu sorunu nasıl çözebilirim? Emzik kullanmıyor. Kundakta yapınca hiç uyumuyor ıkınıyor ellerini çıkarmaya çalışıyor. Ve gece uykusuna 7-7.30’da yatırıyorum yan yatıp göğsümü veriyorum 5-10 dakika emiyor sonra göğsümü çekiyorum gayet iyi uykuya dalmış oluyor ama kolumu aldığım anda uyanıyor. Kolumu başının altına koymamayı denedim onda bile benim yanından kalkma hareketimi duyunca hemen uyanıyor. 7.30 gibi akşam uykusuna geçiyoruz 10’da anca yanından ayrılabiliyorum ve aşırı yoruyor beni. Çözüm önerilerinizi bekliyorum 🫶