SemaNur-Muhammed yavaş yavaş alısıyorlar hem ek gıda hem meme o yüzden arayı açarak verın ben ılk kalkınca eğer çok etken kalktıysa süt veriyorum 2 buçuk 3 saat sonra uyutuyorum ama ılk dırek uyandığımda süt veriyorum kı ılk uykusundan kalktığını kahvaltı berebılıyeyım araya 4 4 buçuk saat koyuyrım kahvaltıyı güzel yapıyor öğlede meyveli yoğurt veriyorum aksam yemek aynı sekılde benımkıde çok yıyınce hıc mama uçmuyor yemezse mama ıcıyor yanı tam düzene oturtamadım ama zamanla olucak Insallah