Dün akşam kızımın balgamlı öksürük var diye acile gittik. 3 defa hava verildi ardından ciger filmi çekildi. Uyku saati gecikti aşırı huysuzdu bizde çok panikledik orfan oraya falan gönderdiler diye. Sormadik ciger sonucu nasıl diy3.
2 tane haba için serum ve klamer yazmış. Ama açıkçası içime sinmedi
Kendi dr da şansımıza izinliyms randevu alamad8m
Lütfen sağlıkçı varsa bakabilir mi