Oğlum 23 günlük dünden beri testisinde sol yumurtalık çok şişti ve kusma başladı çok huzursuz hiç uyumadi nerdeyse gün boyu şimdi acil çocuk doktorundan geliyorum hicbirsey demedi özel hastahane olmasına rağmen hicbirsey yapmadı yarın yine gel ultrasona falan alırlar dedi çocuk ağlamaktan karnı catlicak artk ne yapmam gerekiyir başına gelen oldu mu çok korkuyorum 😢😢😢