barbiee_ gündüz iki uyku yapıyoruz geceleri susarsa su içmek için uyanıyor geri uyuyor ama iki kez olabiliyor bu durum bazen de hiç istemiyor değişiyor…ama erken uyanıyor baya 7 de ayakta anne sütünü üç ay önce kestim ek gıda ile arası düzeldi çok şükür kesince iştahı güzel yanı kilosu sabit üç aydır almıyor ama vermiyorda şükür hareketli olmasına rağmen..konusma olarak anne,baba, al, ver, aç, kapa, bici bici,mama,su,gel,baybay,dayı,hala,teyze,git bunun gibi tek kelime basit şeylerin çoğunu söylüyor erkek bebeği bu arada baya hareketli bi bebek yerinde durmuyor böyle 😊