4 aylık bebeğim var çok aşırı ağlıyor sadece kucakta dik pozisyonda duruyor ne yapacağımı şaşırdım hiç bi şekilde oyalayamiyorum çok yoruldum artık ilk çocuğum böyle değildi neler yapıyorsunuz benim gibi olanlar bileklerm ağrıyor artk sürekli yüksek sesle ağlıyor sağlık problemide yok