Eda67 otobüs yolculuğunu ilk yaptığımız da benimki 2 yaşındaydı ama ben gece uykusunda gitmeyi tercih ettim,hâlâ da öyle gidip geliyorum. Benimkinde mide bulantısı vs herhangi bir problem olmuyor. Ben 2 koltuk alıp yanıma yatak yapıyorum,oraya yatıp uyuyor. Molalar da vs uyandığı oluyor ama gece uykusu daha derin olduğu için problem olmuyor tekrar uyuyor.