Kızlar bebeğimin ateşi var grip olmuş burnu akıyor, ishal oluyor, öksürüyor . Hastaneye götürdüm sonuçları temiz çıktı çok şükür. Doktor calpol verdi yarım kaşık ver dedi ama hangi kaşıkla veriyim bilmiyorum. Kutunun içindeki çok büyük. Çay kaşığıyla versem yeterlimi yoksa az mı ?