Bebeğim 6ay 22günlük, 5ay 20günlükten beri zorlamadan tadım yaptırmaya çalışıyorum.6aydan sonra düzenli 3gün kuralıyla gitmeye çalıştım ama olmadı 1 çay kaşığı bile yemediği hepsini çıkardığı için başka besine geçtim hiçbirini istemiyor. Sebze-yoğurt-meyve sırasıyla gidiyorum nerede yanlış yapıyorum? Tecrübeli anneler yazın lütfen