ykpsmy Kızlar ben 2 ay önce sezaryenle doğum yaptım Sizce diyete ne zaman başlamalıyım diyetisyene ne zaman gitmeliyim(emziren anne olarak)
Asyaveannesi04 ykpsmy Bence 1 yaşından önce çok da önemsemeyin, emzirmek kilo vermekten daha önemli çünkü. Ben 1 yaşından sonra herşeye dikkat edip spora başladım 25 kilo da verdim doya doya emzirdim