ibildere
3 oğlum var
Sadece bi tanesi gazliydi.. oda ortanca oğlum
Sürekli acile giderdik.
annenin yemesi içmesi ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Hiç birinde dikkat etmedim canım ne istediyse yedim içtim
Ama kız erkek sorusuna gelirse bencede erkekler sanırım daha gazli